Monday, November 30, 2009

mimpi

http://1.bp.blogspot.com/_qEVRSnYJ45A/SxQLidb5XyI/AAAAAAAABX0/FTfFKN1qGpA/s320/dreaming+of+white+dragonflies.jpg

siri kucing dan pepatong #3(dreaming of white dragonflies)|3.5'x3.5

perihal nasib 2 haiwan yang berbeza. kucing yang survive kerna
sifat penyayang manusia dan pepatong yang semakin pupus
disebabkan oleh sifat buruk manusia yang sama. sikucing tidak
tahu kenapa rakan sepermainannya telah semakin kurang
sekarang hingga terbawa2 kedalam mimpi. semoga mimpi
kucing itu menjadi kenyataan walaupun dia sudah lupa
warna sebenar pepatong dgn mengambarkan pepatong
itu berwarna putih

10 comments:

Zakiah Ponrahono said...

galeri rajawali tu terlalu jauh untuk saya pergilah... :=)

abuyusof said...

ala 3 jam driving je..

Zakiah Ponrahono said...

tengoklah macamana nanti... minggu hadapan mungkin akan ke pekan pahang... kalau berkesempatan akan cuba ke kuantan... betul kan di kuantan... saya datang tengok saja... membelinya tidak mampulah... insyaallah...

abuyusof said...

pekan-kuantan hanyalah 40 min..
pasti boleh datang.. sila dapatkan no kontek diblog rajawali

Cahaya Kekasih said...

cantiknye...

nak tgk lukisan yg akan saya dapat nanti..boleh?

Sofie Shah said...

Nice..

But where's the cat? It's the thing I'm most attracted to.. ^^

S.YanaZ said...

*Cantik*
nmpk pepatung ... rasanya lah.
Tp yg mana Kucing ...
Sori, gua rabun seni.
:]

Cahaya Kekasih said...

title dia "dreaming of white dragonflies"...so maknanya hanya pepatung yang ada dlm mimpi tu kan....kucing xde dlm drawing tu sebab kucing yg tengah mimpi....huhu

betul ke tak camtu???

abuyusof said...

kucing warna kuning tengah tidor kat bottom right.. terlebih crop..

Cahaya Kekasih said...

patut la...huhu...uncle ni....buat semua org pening je cari kucing tu :P